Betalingsproblemer!
Postet av Rakkestad Kjøre og Rideklubb den 2. jun 2026

God kveld!
Vi er gjort oppmerksomme på at det i forbindelse med dagens påmeldingsfrist til vårt sprangstevne er mange som har problemer med å betale gjennom nryf-stevne. Dette skyldes en utfordring med betalingsløsningen.
Send oss en e-post til stevne@rakk.no med navn på rytter, navn på hest og hvilke klasser det gjelder, så får vi ordnet det manuelt i etterkant av fristen.
Vi beklager ulempene - vi er akkurat like frustrert over dette som dere...
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Rakkestad Kjøre og Rideklubb
Velkommen til stevne!
13.06.2026
Velkommen til stevne!
05.06.2026
Mye læring og glade vinnere på Haugstad!
18.05.2026
Årsmøtedokumenter på plass
08.05.2026
Årsmøtedokumenter 2026
08.05.2026