DU HAR VEL HUSKET????
Postet av Rakkestad Kjøre og Rideklubb den 9. des 2018
å melde deg på RAKKs julegrøt? Vi møtes i Thorvalds stuer, som altså ligger i kjelleren på Navet/Liensgården i Rakkestad sentrum kl 18:30 den 17. desember. Så er vi sikre på å ha nok grøt, saft og kaffe! Du kan lese hele invitasjonen HER.
Send en SMS til Camilla på 962 25 554 eller send en s-post til camilla.thornquist@hotmail.com

Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Rakkestad Kjøre og Rideklubb
RAKK-ryttere klare for fjordhest-NM!
21.06.2026
Hest og henger - velkommen til clinic
18.06.2026
Velkommen til stevne!
13.06.2026
Velkommen til stevne!
05.06.2026
Betalingsproblemer!
02.06.2026
Mye læring og glade vinnere på Haugstad!
18.05.2026