Et godt gjennomført årsmøte

Postet av Rakkestad Kjøre og Rideklubb den 19. Feb 2023

Torsdag 16. februar gjennomførte RAKK sitt årsmøte i Gjensidiges lokaler i Rakkestad sentrum. Der fikk de fremmøtte medemmene høre om en klubb med et variert aktivitetstilbud og god økonomi. Det ble også tid til å diskutere ønsker for aktiviteter videre, samt hyggelig samvær.

Valgkomiteen hadde gjort en god job i forkant, og valget ble gjennomført uten problemer. Leder takket av de som gikk ut av styret og ønsket velkommen de nye som kom til. Dessverre måtte vårt planlagt foredrag utgå, da foredragsholder var blitt syk, men både hun og vi håper å kunne komme tilbake til det ved en senere anledning.

Etter at vi var gjennom de vanlige årsmøtesakene på agendaen var det tid for pizza - som denne gang ble etterfulgt av en nydelig marsipankake - til og med dekorert med klubbens logo. Det var en litt forsinket markering av klubbens 30-års jubileum.

Det siste punktet på agendaen var kåring av vinnere av Marker Sparebanks poengcup 2022. Dette var det naturligvis knyttet stor spenning til - og leder kunne fortelle at det var ganske tett mellom enkelte plasseringer denne gang. Det var dessuten hele 10 påmeldte ekvipasjer denne gang - og de har samlet en total poengsum på 600 poeng! Det er jo flotte premier, og vi synes det er veldig positivt å ha mulighet til å belønne de som er ute og viser frem RAKK-logoen i stevner rundt omkring.

Vinnerne i år ble

1. plass og gavesjekk på 3000 kroner: Thea Amalie Bjarnholt Yven og My Irish Luck med 124 poeng

2. plass og gavesjekk på 1500 kroner: Annie Marlene Johnsrud Johansen og SR Haslemare Clare med 71 poeng

3. plass og gavesjekk på 1000 kroner: Pernille Sæthren med Flyin Lou-Lau med 70 poeng.

Gratulerer!

Vi vil samtidig oppfordre alle til å melde seg på Marker Sparebank pongcup 2023 - her er det bare å starte å samle poeng! Og husk - både deltagelse og plassering gir poeng!

Når det gjelder årsmøtedokumenter og referat fra møtet vil vi legge ut det her på siden så snart det er klart.